رسم اين است كه آدم بهار را تبريك بگويد. به آنكه ميشناسد و نميشناسد، به آنكه سالي در كنارش بوده و نبوده، به آنكه غم و غصهها و شاديهايي در كنارش داشته است. رسم اين است و جز اين نيست.اينك بهار و نو روز تازه و سال ديگر است.ما ايستادهايم و" ماه ميگذرد بر مدار چرخ". سالتان خوش و روزهاتان به كام. شادياي اگر هست تقديم همه. آن تكه ابر باران گرفته گوشه آسمان تقديم شما
خواب دیدم که جادوگری شدهام
-
*خواب دیدم که جادوگری شدهام*
نگاهی کوتاه به* خرگوش سیاه، خرگوش سفید *(شهرام مکری)
*نسخهٔ اولیهٔ این یادداشت را پیشتر به انگلیسی منتشر کرده بودم. در ...
2 weeks ago

No comments:
Post a Comment